حساب کاربری

۱- چطور می توان در سایت ثبت نام کنم ؟

پاسخ: در قسمت بالا سمت چپ سایت از منوی حساب کاربری گزینه ورود / ثبت نام  را کلیک کنید ، در صفحه ورود روی گزینه عضویت کلیک کنید تا وارد صفحه عضویت شوید ، در این صفحه آدرس ایمیل خود را وارد کنید و یک رمز عبور مناسب برای خود انتخاب کنید.

 

۲- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ : بعد از ورود به حساب کاربری  می توانید برای ویرایش مشخصات حساب کاربری خود ، از منوی حساب کاربری گزینه ویرایش پروفایل را انتخاب کنید و مشخصات کامل خود را وارد نمایید.

۳- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ :  برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس از منوی حساب کاربری گزینه پنل کاربری را انتخاب کنید  تا بتوانید سوابق سفارشات خود را مشاهده کنید.

ثبت و پیگیری سفارش

 ۱-چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

پاسخ : فروشگاه محصولات هزاوه دارای نماد اعتماد الکترونیکی ۲ ستاره می باشد . نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت  با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

۲- آیا برای خرید از وب سایت، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ : شما بدون ثبت نام در سایت می توانید اقدام به خرید کنید و در مرحله آخر ثبت سفارش با انتخاب گزینه ” می خواهید یک حساب کاربری ایجاد کنید ؟ ” با توجه به اطلاعات و ایمیل وارد شده یک حساب کاربری برایتان ایجاد می شود که بعد از خرید می توانید اقدام به ویرایش اطلاعات خود کنید . برای پیگیری سفارشات خود حتما نیاز به حساب کاربری دارید ، لذا ما به شما توصیه می کنیم قبل از خرید حساب کاربری خود را ایجاد کنید.

۳- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ:  شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

۴- امکان خرید برای شخص دیگری وجود دارد ؟

پاسخ : پس از انتخاب کالا ها و اضافه کردن به سبد خرید در مرحله ثبت سفارش می توان آدرس ارسال صورتحساب و همچنین آدرس گیرنده کالا را به طور مجزا وارد کنید ، همچنین با ورود به بخش حساب کاربری خود و انتخاب قسمت آدرس ها   نسبت به ویرایش آدرس ارسال اقدام کنید .

۵- چگونه می توان از وضعیت سفارش خود مطلع شد ؟

پاسخ : با وارد شدن به حساب کاربری،  و سپس انتخاب گزینه پنل کاربری از منوی حساب کاربری  خود وارد صفحه پیشخوان  می شوید. در این صفحه می توانید از اخرین وضعیت سفارش خود آگاه شوید.

۶-آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ:  خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت  با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

۷- آیا می توان سفارش را لغو کرد ؟

پاسخ : تا قبل از تایید نهایی سفارش آماده برای ارسال به درگاه پرداخت می توان سفارش را از سبد خرید حذف کرد .

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر سفارش، با ما تماس بگیرید.

۸- امکان ثبت تلفنی سفارش وجود دارد ؟

پاسخ : خیر تنها امکان ثبت سفارش از طریق وب سایت مقدور است .

۹- در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویل‌گیرنده فرستاده خواهد شد؟

پاسخ : در هنگام ثبت سفارش با انتخاب گزینه ” فاکتور برای آدرس دیگری ارسال شود ” می توانید آدرس و مشخصات گیرنده فاکتور را وارد کنید .

 

کالاهای عرضه شده در وب سایت محصولات هزاوه

 ۱- آیا کالاهای عرضه شده در فروشگاه محصولات هزاوه از کیفیت و سلامت لازم برخوردار هستند ؟

پاسخ : بله ، ما به شما اطمینان می دهیم که کلیه اجناس موجود دارای کیفیت بالا بوده و از سلامت لازم برخوردار هستند . کلیه اجناس محصولات باغی و کشاورزی و یا تولیدی خود روستا بوده و سنتی به دست می آیند. چنانچه پس از خرید از کیفیت کالا به هر نحوی راضی نبودید جهت بازگرداندن کالا با ما تماس بگیرید .

۲- آیا قبل از خرید کالا امکان مشاوره در خصوص انتخاب کالا وجود دارد ؟

پاسخ : بله ، با یکی از روش های قید شده در سایت با ما تماس بگیرید و مشاوره لازم را در خصوص کالاها دریافت کنید.

۳- کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

پاسخ : ممکن است برخی از کالاها به دلیل خارج از فصل بودن (همانند گردو یا بادام ) و به دلیل اینکه محصولات صرفا از روستای هزاوه و با توجه به اقلیم این روستا تهیه می شوند،  در انبار موجود نباشد و امکان دارد تا فصل برداشت محصول عرضه آن زمان ببرد .

۴- – آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

پاسخ : کالاهایی که دارای قیمت هستند و دارای موجودی در انبار هستند قابل سفارش هستند و امکان سفارش کالای ناموجود وجود ندارد.

۵- ایا تعداد خرید از فروشگاه محدودیت دارد ؟

پاسخ : محدودیتی برای سفارش یک کالا وجود ندارد و با توجه به موجودی انبار قابل سفارش است ، اما با توجه به اینکه کالا ها بر اساس وزن قیمت گذاری می شوند هزینه و نوع  ارسال کالا با توجه به وزن متغییر می باشد .

 

پرداخت وجه کالا

 ۱- پرداخت مبلغ سفارش چگونه است ؟

پاسخ : کاربران می تواننداز طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده در سایت برای همه کاربران وجود دارد.

۲- با استفاده از کارت کدام بانک ها می توانم مبلغ سفارش را پرداخت کنم ؟

پاسخ : با استفاده از کارت کلیه بانک های عضو شبکه شتاب امکانپرداخت مبلغ سفارشات وجود دارد.

۳- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ:  گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

۴- – آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

پاسخ:  در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد و فقط پرداخت از طریق درگاه بانک امکان پذیر است .

۵- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت محصولات هزاوه  امن است؟

پاسخ:  پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از سایت محصولات هزاوه که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:

– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

ارسال سفارش‌ها

۱- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ:  هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

۲-روش های ارسال کالا چگونه است ؟

پاسخ :

الف – با استفاده از پست سفارشی که هزینه آن به طور خودکار با توجه به آدرسی که وارد می کنید محاسبه می شود . توصیه می شود از این روش برای ارسال کالاهایی با وزن کم استفاده کنید.

ب – با استفاده از تیپاکس ، در این روش  هیچ گونه هزینه ارسالی بر روی فاکتور مشتری لحاظ نمیشود و هزینه ارسال توسط خود مشتری به صورت پس کرایه پرداخت می شود .

ج – به روش دلخواه شما – در صورتی که مایل به استفاده از روش معقول دیگری برای ارسال اجناس هستید قبل از ثبت سفارش با ما تماس بگیرید تا هماهنگی لازم در این خصوص انجام شود.

د – ارسال رایگان – مخصوص شهر اراک می باشد.

۳- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

پاسخ:  زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.

۴ -سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

پاسخ:  همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش کالا می‏‌شوند.